روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23561
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 22 آبان 1400 - 17:01 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان خواستار شد:

انسجام و هماهنگی مناطق آزاد قشم و کیش با سرزمین اصلی صورت گیرد

استاندار هرمزگان در نشست با سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، بر انسجام و هماهنگی مناطق آزاد قشم و کیش با سرزمین اصلی تاکید کرد و آن را لازمه موفقیت مدیریتی در این جزیره ها برشمرد.
انسجام و هماهنگی مناطق آزاد قشم و کیش با سرزمین اصلی صورت گیرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی دوستی  روز شنبه در این نشست در خصوص مسایل مختلف مناطق آزاد هرمزگان گفت و گو کرد و با اشاره به ظرفیت های موجود قشم افزود: انجام برنامه توسعه ای مناطق آزاد استان با همدلی، همراهی و انسجام امکان‌پذیر است و مردم از این وحدت و توجه به جامعه محلی منتفع می شوند.

وی بر اصل رونق اقتصادی و تجاری در سرزمین اصلی تاکید کرد و بیان داشت: مناطق آزاد باید در جهت سرمایه‌گذاری، صادرات، تولید، وارد کردن فناوری‌های نوین فعالیت و هم افزایی بین مسوولان و دستگاه‌های اجرایی در منطقه آزاد ایجاد کنند تا برنامه های مشترک عملیاتی شود.

سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور روز شنبه وارد بندرعباس شد و مورد استقبال مهدی دوستی استاندار هرمزگان قرار گرفت.

  به گزارش ایرنا، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور قرار است امروز صبح افشار فتح الهی را به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم و عصر نیز رضا نوایی لواسانی به عنوان مدیرعامل جدید آزاد کیش معرفی کند.

افشار فتح الهی مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم پیش از این مشاور و مدیر کل حوزه وزارت وزیر صمت، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت و معاونت منطقه ویژه اقتصادی استان گیلان،سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صمت و از نیروهای قرارگاه خاتم الانبیا بوده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.