روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 46215
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 آبان 1402 - 16:29 | | ارسال توسط :

تاج: مربیان بادانش روز در پیشرفت فوتبال کشور نقش زیادی دارند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مربیان با دانش روز فوتبال دنیا می‌توانند در پیشرفت فوتبال کشور نقش آفرینی مضاعفی داشته باشند
تاج: مربیان بادانش روز در پیشرفت فوتبال کشور نقش زیادی دارند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشورمان روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه دوره مربیگری A آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم چنین دوره‌های مهمی برپا می‌شود و امیدوارم خروجی این کلاس‌ها به افزایش سطح علم و دانش در کلیه سطوح فوتبال کشور منجر شود.

وی با اظهار این موضوع که فدراسیون به دنبال مسیر راه تخصصی فوتبال در بخش مربیان است، گفت: برگزاری این دوره آموزشی بسیار موثر بوده است. اکنون کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور در امر آموزش برنامه‌های مدونی را تهیه کرده است تا فوتبال ملی را با آموزش مربیان بالا ببرد.

تاج با توضیح این که مربیان با دانش روز فوتبال دنیا می‌توانند در پیشرفت فوتبال کشور نقش آفرینی مضاعفی داشته باشند، ادامه داد: برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی مربیگری با استانداردهای بالا باعث می‌شود تا بحث آموزش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد. این دوره‌های آموزشی در مرحله نخست باید منجر به استاندارد سازی رفتارها شود.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی فوتبال برای مربیان را تعلیم یک مربی خوب و با اخلاق عنوان کرد و افزود: آموزش مربیانی با اخلاق و دلسوز سبب تربیت بازیکنانی با اخلاق و حرفه‌ای خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش ما بر این بود تا در این دوره آموزشی تمامی استانداردهای AFC پیاده سازی شده و سطح دوره ارتقاء یابد. امیدوارم از حضور در این دوره مهم، نکات ارزشمندی را فرا گرفته و در مسیر رشد و توسعه فوتبال به اجرا بگذارید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.