روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 41903
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 08 تیر 1402 - 13:39 | | ارسال توسط :

تاکید امام جمعه کیش بر تحریم کالا‌های ساخت سوئد

امام جمعه کیش با اشاره به توهین سوئد به مقدسات مسلمانان به ویژه قرآن کریم، خواستار تحریم کالای ساخت کشور سوئد شد.
تاکید امام جمعه کیش بر تحریم کالا‌های ساخت سوئد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: علاوه بر تحریم کالای سوئدی باید سفیر این کشور فراخوانده شود و تذکرات جدی برای توقف رفتار‌های غلط در خصوص بی احترامی و توهین به مقدسات مسلمانان داده شود.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام و مسلمانان همواره ثابت کرده اند متحد هستند، افزود: آن‌هایی که دشمن این اتحاد و به ویژه اتحاد مردم ایران اسلامی هستند همواره در نقشه‌های خود شکست خورده و توسعه روزافزون ایران اسلامی مصداق بارز این شکست است.

امام جمعه کیش توجه به مستمندان و نیازمندان را یکی از ابعاد اجتماعی مهم عید قربان دانست و گفت: سنت حسنه صله رحم و کمک به فقرا باید مورد توجه مردم باشد تا شاهد برقراری بیشتر عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز افزود: دین اسلام به جز مسلمانان برنامه‌های زیادی برای سعادت بشر دارد و به همین دلیل دین برتری و کاملی است و دشمنان درصدد هستند با تخریب چهره اسلام مانع قدرت گرفتن انسان‌های آزاده دنیا شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.