روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 13453
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1399 - 17:59 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان:

تحریم ها خللی در اراده ملت انقلابی ایران ایجاد نکرده است

استاندار هرمزگان گفت: در اوج تحریم های کم نظیر دشمن، خللی در اراده ملت ما ایجاد نشده و با روحیه انقلابی، ولایتمداری، وحدت و انسجامی که دارند همه سختی ها را پشت سر می گذارند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرنگار مهر، فریدون همتی پیش ازظهر یکشنبه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: همه ملت ایران ایثارگرهستند و در نتیجه این ایثارگری های همگانی است که انقلاب شکوهمند ما با وجود دشمنی های دشمنان قسم خورده انقلاب، همچنان با صلابت، اقتدار و عزت به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: امروز ما در شرایطی در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب قرار داریم که دشمن اوج تحریم ها را بر ما تحمیل کرده اما به لطف خداوند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، تلاش دولتمردان، نیروهای مسلح و به پشتوانه ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، تمام کشور در مسیر عمران و آبادانی روز افزون قرار دارد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: امروز کشور عزیز ما در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و دشمن این توانمندی، آزادی و استقلال کشور را بر نمی تابد و این مبارزه ملت عزیز ایران بود که دست دشمنان را قطع کرد.

همتی تصریح کرد: دشمنان به بهانه انتقام از انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته، لحظه ای آرام ننشستند و به در هر مقطعی از مسیر انقلاب تا کنون، توطئه‌ای را طراحی کردند که جنگ تحمیلی نمونه بارز این دشمنی های جامعه استکباری علیه کشور و ملت ایران بود.

وی اضافه کرد: امروز نیز در اوج تحریم های کم نظیر دشمن، الحمدلله خللی در اراده ملت ما ایجاد نشده و با روحیه انقلابی، ولایتمداری، وحدت و انسجامی که دارند همه سختی ها را پشت سر می گذارند و با وعده الهی به طور قطع پس ازهر سختی، پیشرفت های بزرگی نصیب ملت ایران شده است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت آشناسازی نسل جدید با تاریخ انقلاب، عنوان کرد: به لطف خداوند، با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هم افزایی و وحدت مردم و اقتدار نیروهای مسلح قهرمان ایران، سال جدید انقلاب با موفقیت های بیشتری رقم خواهد خورد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.