روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 31472
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401 - 14:25 | | ارسال توسط :

تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: افراد بالای ۱۸ سال در جزیره کیش و دیگر نقاط هرمزگان نسبت به تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون خود اقدام کنند.
تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر فاطمه نوروزیان افزود: براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد افراد بالای ۱۸ سال واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی افزود: نوبت چهارم را نیز تمام گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال افراد می‌توانند به شرط اینکه از نوبت سوم بیش از ۴ ماه گذشته باشد تزریق کنند.

دکتر نوروزیان در خصوص تب کریمه کنگو افزود: متاسفانه یک مورد مبتلا به تب کریمه کنگو تا قبل از این هفته در استان هرمزگان بستری شد و این هفته دو مورد مشکوک به تب کریمه کنگو بستری شدند و یک نفر از آن‌ها فوت کرد که هنوز نتیجه آزمایش این فرد مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه این دو نفر ارتباط با دام داشتند، افزود: افراد در صورت تماس با دام‌ها مراقب گزش کنه باشند و برای فعالیت در دامداری‌ها حتما لباس و دستکش مناسب داشته باشند.

دکتر نوروزیان افزود: بانوان خانه دار نیز گوشت تازه را حتما ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهند و بعد از آن نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.