روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 38719
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 04 اسفند 1401 - 10:09 | | ارسال توسط :

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در کیش اردو زد

تیم هندبال ساحلی مردان ایران اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش را آغاز کرد.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در کیش اردو زد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی خوش قدم سرپرست اردوی تیم ملی هندبال ساحلی اظهار کرد: این چهارمین اردوی ملی پوشان هندبال از امروز پنجشنبه چهارم تا دهم اسفند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در جزیره کیش برگزار می شود.
محمد معراج، محمدحسین ابراهیمی و رضا ملکوتی به عنوان بازیکن و مهدی خوش قدم بازیکن اسبق تیم ملی به عنوان سرپرست اردو از جزیره کیش در این اردوی آماده سازی حضور دارند.
نهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا به میزبانی کشور اندونزی از ۱۹ تا ۲۸ اسفند برگزار می شود ۲ تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ راه پیدا می‌کنند.
در این رقابت ها تیم ملی هندبال ساحلی ایران در گروه A مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های قطر، فیلیپین، کره‌جنوبی و عربستان سعودی هم گروه است.
بر همین اساس تیم ملی کشورمان ۱۹ اسفند با عربستان سعودی، ۲۰ اسفند با کره‌جنوبی، ۲۳ اسفند با فیلیپین، ۲۴ اسفند با قطر دیدار دارد.
گروه بندی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا شامل ایران، فیلیپین، کره‌جنوبی و عربستان سعودی در گروه A و همچنین اندونزی، ویتنام، عمان، هنگ‌گنگ، کویت و چین در گروه B است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.