روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 16 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 4793
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 05 مرداد 1399 - 10:12 | | ارسال توسط :
معاون نیروی انتظامی ویژه کیش خبرداد:

جذب پلیس افتخاری در مجموعه های پلیس کیش

معاون نیروی فرماندهي انتظامي ويژه و پایگاه دریابانی كيش از جذب پلیس افتخاری برای بکارگیری در مجموعه های پلیس کیش خبر داد.

معاون نیروی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از جذب پلیس افتخاری برای بکارگیری در مجموعه های پلیس کیش خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش: سرهنگ میربابایی سطوح بکارگیری پلیس افتخاری را در دو سطح سخت افزاری و نرم افزاری برشمرد و اظهار داشت: در سطح یک پلیس افتخاری ضمن آموزش عمومی از آموزش های خاص هم برخوردار به لباس و تجهیزات خاص مجهز خواهند شد و افرادی از جامعه می توانند به عنوان پلیس افتخاری در این سطح باشند که در سنین ۱۸تا ۶۵ باشند و حتی در صورت ضرورت در برخی از امور سطح دو به عنوان فرهنگ سازی بکارگیری می شوند.

وی افزود: در سطح دوم که به صورت نرم افزاری عمل و صرفا کار فرهنگی انجام می دهند محدودیت سنی ندارند.

سرهنگ میربابایی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت مردم در تولید امنیت ، هدف اصلی پلیس افتخاری است،افزود: در این خصوص افرادی علاقمندکه تمایل داشتند به عنوان پلیس افتخاری جذب و بکارگیری شده تا در محله ها و مناطق مختلف و همسو با وظایف بخش های انتظامی، ماموریت های پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری، راهور، مشاوره و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به عنوان پلیس افتخاری در خدمت به مردم و امنیت اجتماعی بکارگیری و مشغول فعالیت شوند.

معاون نیروی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان اظهار داشت: مردم که همیشه حامی و بازوان پرتوان پلیس در تولید امنیت بوده و هستند بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس هستند و در این عرصه شکوفایی نظم و امنیت وابسته به تعلق خاطر این سرمایه بزرگ و حیاتی به اهداف ، برنامه ها و تعالی نیروی انتظامی است .

گفتنی است علاقمندان به ثبت نام می توانند بصورت حضوری با در دست داشتن مدارک شناسایی به پلیس امنیت عمومی کیش واقع در درخت سبز مراجعه نمایند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.