روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 4796
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 05 مرداد 1399 - 10:19 | | ارسال توسط :
معاون اجتماعی پلیس کیش خبرداد:

ثبت ۱۰۲۲ تخلف رانندگی آنلاین توسط سیستم هوشمند پلیس در ۷۲ ساعت

معاون اجتماعی پلیس کیش با اشاره به اینکه 85 درصد تخلفات رانندگی در کیش توسط کیشوندان صورت می گیرد از ثبت1022 مورد تخلف رانندگی در بازه زمانی 72 ساعته از ابتدای مرداد ماه خبرداد.

معاون اجتماعی پلیس کیش با اشاره به اینکه ۸۵ درصد تخلفات رانندگی در کیش توسط کیشوندان صورت می گیرد از ثبت۱۰۲۲ مورد تخلف رانندگی در بازه زمانی ۷۲ ساعته از ابتدای مرداد ماه خبرداد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش؛ سرگرد محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح ارتقاء حفظ فرهنگ ترافیک در جزیره کیش اظهار کرد: این طرح براساس نیازسنجی های صورت گرفته و تماس های مردمی با سامانه ۱۲۰ پلیس راهور از اول مرداد به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی یاد شده ۱۰۲۲ مورد تخلف در سیستم هوشمند پلیس ثبت شد افزود: سیستم های هوشمند پلیس که به صورت آنلاین در محل توسط گوشی تخلفات را ثبت می کنند در مدت زمان ۷۲ ساعت از ابتدای مرداد ماه ۱۰۲۲ مورد تخلف را ثبت کرده اند که ۸۵ درصد از این تخلفات توسط کیشوندان صورت گرفته است.

وی ۹۰ درصد تخلفات صورت گرفته را استفاده ازتلفن همراه، عدم رعایت حق تقدم عابر پیاده، تغییر مسیر ناگهانی بدون رعایت قوانین، همراه نداشتن مدارک، ناخوانا بودن پلاک خودرو و نقص فنی خودرو عنوان کرد و افزود: ۱۰ درصد تخلفات حادثه ساز به سرعت و سبقت غیرمجاز اختصاص می یابد.

سرگرد زنگانه همچنین از توقیف ۱۷ دستگاه خودرو به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز خبر داد و تصریح کرد: مرحله بعدی طرح ارتقاء حفظ فرهنگ ترافیک با حضور واحدهای محسوس و نامحسوس پلیس از ۱۵ مرداد به مدت ۵ روز اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در طول هفته نیز با خودروهای متخلف به شدت برخورد می شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.