روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 42963
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 13 مرداد 1402 - 16:10 | | ارسال توسط :

حضور بی نظیر مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی، پوزه دشمنان را به خاک مالید

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: دشمنان امت اسلامی در نهایت با مجهز کردن گروه‌های تروریستی در تلاش برای نا امن کردن […]

حضور بی نظیر مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی، پوزه دشمنان را به خاک مالید

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: دشمنان امت اسلامی در نهایت با مجهز کردن گروه‌های تروریستی در تلاش برای نا امن کردن مراسامات عزادارای بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و انتظامی تمامی نقشه‌های شوم آنان خنثی شد.

وی ادامه داد: با وجود هجمه‌های بی شمار استکبار جهانی، حضور بی نظیر مردم در مراسمات عزاداری محرم نشان داد که عشق به اهل بیت در دل آنان ریشه دارد.

مدعیان امروز حقوق بشر، همان جنایت کاران هستند

امام جمعه کیش با اشاره به برخی از جنایات استکبار جهانی به ویژه امریکا در کشورهای دیگر، گفت: امروز همان کسانی که از بمب اتم برای سرکوب دشمنان خود استفاده کرده‌اند، ایران را به دلیل تلاش برای استفاده سلح آمیز از انرژی هسته‌ای تحریم می‌کنند.

وی اضافه کرد:‌ جنایات امریکا در حمله به کشورهای دیگر،‌ قتل عام، کودتا و ایجاد نا امنی برای ایجاد گروه‌های تروریستی در تاریخ خواهد ماند تا لکه ننگی برای آنان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» تنها دلیل حمله نظامی امریکا به سوریه، عراق و افغانستان را ضربه به محور مقاومت و نابودی انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مدافعان حرم و سربازان اسلام در دفاع از جبهه مقاومت در سوریه،‌ امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی در ادامه ضمن محکومیت هتک حرمت به اسلام و قرآن کریم در برخی از کشورهای غربی خواستار واکنش جدی کشورهای مسلمان در این رابطه شد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پشت پرده اتفاقات اخیر در هتک حرمت به قرآن کریم قرار دارد،‌ اظهار کرد:‌ رژیم صهیونیستی با انحراف افکار عمومی در تلاش است تا صدای شکستن استخوان‌هایش شنیده نشود.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب،‌ نابودی اسراییل نزدیک است و به زودی تمامی جهانیان شاهد آن خواهند بود.

واگذاری آب و برق کیش به بخش خصوصی در گذشته اشتباه بود

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» در ادامه با اشاره به مشکلات آب و برق جزیره کیش،‌ گفت: واگذاری بخش تولید و توزیع آب و برق کیش به بخش خصوصی یک اقدام اشتباه بود که در گذشته رخ داد و باید جبران شود.

وی با بیان اینکه جزیره کیش به شبکه سراسری آب و برق وصل نیست، افزود: طبق اعلام کارشناسان بیشتر از ظرفیت تولید آب و برق در کیش،‌ اشتراک واگذار شده است که یک چالش جدی است.

امام جمعه کیش ادامه داد: اعلام کردند که ۴۰ درصد آب توزیع شده در شبکه جزیره کیش به دلیل فرسوده بودن شبکه انتقال هدر می‌رود؛ متاسفانه طی سال‌های گذشته تدبیری برای نوسازی در شبکه اندیشیده نشده که نیازمند ورود جدی به این حوزه است.

وی در پایان با قدردانی از عملکرد پلیس در برگزاری برنامه‌های آموزشی برای راکبان موتورهای شارژی، خواستار ساماندهی پرونده موتورهای شارژی در جزیره کیش شد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.