روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 6886
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 17 شهریور 1399 - 15:55 | | ارسال توسط :
طیبی:

حمایت کنند پرتاب وزنه المپیکی می‌شود

قهرمان رقابت‌های پرتاب وزنه قهرمانی باشگاه‌های کشور می‌گوید عملکردش در این مسابقات قابل قبول است و می‌خواهد در مراحل بعدی این رقابت‌ها رکورد ایران را جابه جا کند.
حمایت کنند پرتاب وزنه المپیکی می‌شود

قهرمان رقابت‌های پرتاب وزنه قهرمانی باشگاه‌های کشور می‌گوید عملکردش در این مسابقات قابل قبول است و می‌خواهد در مراحل بعدی این رقابت‌ها رکورد ایران را جابه جا کند. 

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدرضا طیبی، روز گذشته(شنبه) در مرحله اول رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور و در ماده پرتاب وزنه رکورد ۱۹.۴۰ را ثبت کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت. این ورزشکار در مورد عملکرد خود به ایسنا گفت: خوشبختانه بعد از مدت‌ها مسابقه جایزه بزرگ و مرحله اول قهرمانی باشگاه‌ها برگزار شد که خوب بود و همه ورزشکاران آمادگی داشتند. البته می‌توانستم رکورد بهتری را ثبت کنم؛ حتی این کار را هم کردم اما خطا شد. با این حال عملکردم قابل قبول است و سعی می‌کنم در مراحل بعدی رکورد ایران را جابه‌جا کنم. 

او به پیگیری تمرینات خود در روزهای شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: تمریناتم را در دوران کرونا به صورت انفرادی پیگیری کردم اما شیوع بیماری در روند آمادگی من تاثیرگذار بود چون هر لحظه امکان ابتلا به کرونا وجود داشت. در کل با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ام نتیجه خوبی گرفتم و در صورت توجه و حمایت بیشتر رکوردهای بهتری می‌زنم.

طیبی در مورد سطح مسابقات روز گذشته گفت: متوسط رو به بالا بود. امیدوارم همراه با چند رقیبی که هم سطح هستیم‌، رکوردمان را به سطح مسابقات جهانی برسانیم. 

او در مورد فاصله خود از شاهین مهردلان که رکورد ۱۸.۵۶ را ثبت کرد، گفت: گویا آقای مهردلان چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده و افت بدنی کرده بود. امیدوارم که به آمادگی قبلی خود برگردد و با هم رقابت خوبی داشته باشیم. 

طیبی در مورد احتمال کسب سهمیه المپیک توکیو بیان کرد: المپیک نگاه ویژه‌ای می‌خواهد، مخصوصا برای ماده پرتاب وزنه که تا به حال نماینده‌ای در این بازی‌ها نداشته‌ایم. اگر این حمایت و توجه باشد، کسب سهمیه امکان‌پذیر است؛ مگر کسی که به المپیک رفته یک‌مرتبه به رکورد ورودی رسیده؟ قطعا با برنامه ریزی و به تدریج پیشرفت کرده است. من تا سال گذشته به صورت شخصی هزینه می‌کردم اما باشگاه پلیمر خلیج فارس کمک کرد و فدراسیون هم برای اولین بار کمک هزینه‌ای به من داد. امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد.  

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.