روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27269
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400 - 16:28 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان:

دیوان محاسبات به تحول در تصمیم‌گیری‌های مدیران کمک کند

استاندار هرمزگان، خواستار کمک دیوان محاسبات به تحول در تصمیم‌گیری‌های مدیران و اتخاذ تصمیمات مناسب شد.
دیوان محاسبات به تحول در تصمیم‌گیری‌های مدیران کمک کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، مهدی دوستی ظهر چهارشنبه در دیدار با دکتر محمد علی زهره ای معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور، بر لزوم کمک دستگاه‌های نظارتی به خصوص دیوان محاسبات به تحول در راستای تصمیم‌گیری‌های مناسب توسط مدیران تاکید کرد.

وی بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان بخش های مالی و اداری دستگاه‌های اجرایی در راستای آشنایی با ظرفیت‌های قانونی، می‌تواند به تصمیم گیری مناسب توسط مدیران کمک کند و موجب تحول در این عرصه و جلوگیری از بروز تخلفات شود.

استاندار هرمزگان افزود: ساماندهی و اتصال دستگاه‌ها به سامانه‌های نظارتی، در راستای افزایش شفافیت و بررسی وضعیت اقدامات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد علی زهره ای معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور از دستگاه‌های نظارتی است که وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، به رویکردهای جدید دیوان محاسبات کشور در راستای کمک به تصمیم گیری بهتر و حل مشکلات اشاره کرد و اظهار داشت: انجام سفرهای استانی از جمله این رویکردهاست که طی شش ماه اخیر، این بیست و یکمین سفر استانی محسوب می‌شود تا با استفاده از تحلیل ها و نظرات مسئولان استانی به تصمیم گیری های بهتر و رفع موانع و مشکلات در استان ها کمک کنیم.

وی به تشکیل مجمع معاونین اداری و مالی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور و استان ها اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های این مجمع با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری به زودی آغاز می‌شود و هدف از این اقدام نیز برنامه‌ریزی و مبارزه با فساد است و نشست‌های آن به طور منظم انجام می‌شود.

معاون اجرایی دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: راه اندازی سامانه تلفنی ۱۹۸ جهت ارتباطات و ارائه گزارش‌های مردمی به دیوان محاسبات، از دیگر اقدامات مهم در قالب رویکرد جدید دیوان محاسبات بوده که بسیار موثر واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.