روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 36587
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 25 آذر 1401 - 16:50 | | ارسال توسط :

رفع ابهام‌های ساختاری آموزش و پرورش کیش پیگیری شود

امام جمعه کیش گفت که رفع ابهام های ساختاری آموزش و پرورش برای از میان برداشتن چالش هایی همچون تامین نیروی انسانی و زیرساخت های آموزشی یکی از ضرورت های این جزیره است.
رفع ابهام‌های ساختاری آموزش و پرورش کیش پیگیری شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد بی‌نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به اینکه بارها گفته شده آموزش و پرورش، مدارس و فرهنگیان کیش با مشکلات فراوانی مواجه هستند اظهار کرد: ابهامات ساختاری به دلیل عدم اجرای ماده ۶۵ احکام توسعه (تفویض اختیار دستگاه های اجرایی به سازمان های مناطق آزاد) و عدم توجه به زیرساخت ها در نتیجه روشن نبودن تکلیف آن موجب انباشت این چالش ها شده است.

همکاری مدیران جزیره و وزارت آموزش و پرورش و اداره کل هرمزگان، اولیا و مربیان و سرمایه گذاران در رفع چالش های آموزش و پرورش از جمله مسکن، معیشت، کمبود نیروی انسانی، زیرساخت های آموزشی ضروری است.
وی اضافه کرد: هم اکنون همه دستگاه ها و نهادها از جمله ورزات آموزش و پرورش و زیرمجموعه های آن در استان هرمزگان و جزیره و سازمان منطقه آزاد کیش موظف هستند به منظور جلوگیری از تحلیل روند آموزش تدابیری اساسی برای پیگیری برنامه های گذشته و ایده های جدید را انجام دهند.

امام جمعه کیش یادآور شد: همکاری مدیران جزیره و وزارت آموزش و پرورش و اداره کل هرمزگان، اولیا و مربیان و سرمایه گذاران در رفع چالش های آموزش و پرورش از جمله مسکن، معیشت، کمبود نیروی انسانی، زیرساخت های آموزشی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت جدید در اموزش و پرورش کیش بیان کرد: تغییر و تحول مدیران حق تمام دولت ها و دستگاه ها است اما بر اساس قانون چگونگی مدیریت مناطق آزاد، سازمان منطقه آزاد مسوول اصلی در جزیره است باید تمام اقدامات با هماهنگی و همراهی این سازمان انجام شود.

ولایت پذیری لازمه تامین امنیت در جامعه اسلامی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه برقراری امنیت کامل و پایدار، تحقق عدالت و رفاه و معیشت مردم سه ویژگی جامعه اسلامی دارای امنیت است افزود: پیوند با ولایت، وحدت و انسجام، پیروی از دستورات الهی و اطاعت پذیری از ولایت از جمله لازمه های تامین امنیت در جامعه اسلامی است.

وی گفت: هم اکنون وجود این امنیت در نظام جمهوری اسلامی را مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب، تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی و پشتیبانی و حمایت مردم هستیم.

کشور به پیشرفت های اساسی در حوزه هوا و فضا دست یافته است

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به اینکه یازدهمین نمایشگاه صنعت هوایی و هوانوردی ایران هم اکنون آخرین روز خود را سپری می کند یادآور شد: جمهوری اسلامی با اتکا به توان و دانش بومی هم اکنون به دستاوردهای مهمی در صنایع هوا و فضا دست یافته است.

وی گفت: این دستارودها به گونه ای است که بسیاری از کشورها برای تعمیر و نگهداری هواپیماهای خود به ایران نیازمند هستند و امید واریم به زودی هواپیماهای مسافری پیشرفته ای نیز در ایران ساخته شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.