روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 28846
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401 - 15:23 | | ارسال توسط :

رهبر انصارالله: متجاوزان امروز به بن بست رسیده‌اند/ ملت یمن پیروزند

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود در دهمین شب ماه مبارک رمضان تاکید کرد: متجاوزان اکنون به بن بست رسیده‌ و آشکارا متحمل شکست شده‌اند.
رهبر انصارالله: متجاوزان امروز به بن بست رسیده‌اند/ ملت یمن پیروزند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،سید عبدالملک الحوثی در این سخنان با استناد به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران «”یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا – وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» تاکید کرد: صبر مردم یمن، متجاوزان را به بن بست و به شکستی رسانده است که همه دنیا می دانند و همه از آن صحبت می کنند. آنها نتوانستند به اهداف خود برسند و شکست های زیادی متحمل شدند و مردم ما پیروزی های زیادی به دست آوردند.

او ادامه داد: صبر مسئله بسیار مهمی است، خداوند در آن توانایی و انرژی برای انسان قرار داده است. یکی از مهم ترین امور مربوط به صبر، علاوه بر اینکه عبادت بزرگی است این است که سلاحی مهم در مقابله با دشمن است.

وی عنوان داشت: هدف دسمن از توسل به محاصره یمن تضعیف ملت و وادار کردنشان به تسلیم و شکستن روحیه آنهاست. وقتی دشمن عکس العمل ملت آگاه،عزم، جدیت و احساس مسئولیت آنها را ببیند، دچار ناامیدی و احساس شکست خواهد شد و در نهایت شکست و درماندگی دشمن را به تسلیم می کشاند. از ابتدای تجاوز دشمن تا کنون، با وجود جنایات و محاصره ناعادلانه و وحشیانه دشمنان علیه یمت، مردم ما در برابر این تجاوز ایستادگی کرده اند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.