روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 45007
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 17 مهر 1402 - 12:22 | | ارسال توسط :

رژیم صهیونیستی از واشنگتن موشک، مهمات و اطلاعات خواسته است

روزنامه واشنگتن پست نوشت که مسؤولان رژیم صهیونیستی از واشنگتن درخواست موشک‌هایی برای سامانه گنبد آهنین و مهمات دیگر و همکاری در جمع آوری داده‌های اطلاعاتی کردند.
رژیم صهیونیستی از واشنگتن موشک، مهمات و اطلاعات خواسته است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: مسؤولان اسرائیلی چندین درخواست از واشنگتن کردند که از جمله آن درخواست موشک برای سامانه گنبد آهنین و مهمات و افزایش همکاری در زمینه تبادل اطلاعات درخصوص فعالیت نظامی احتمالی در جنوب لبنان است.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که واشنگتن خواسته‌های رژیم صهیونیستی را برای دستیابی به کمک‌های نظامی اضافی برای انجام عملیاتی در نوار غزه بررسی می‌کند.

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دستور ارائه کمک‌های اضافی به رژیم صهیونیستی به دنبال حمله حماس به اراضی اشغالی را داده است.

صبح روز شنبه (۱۵ مهر)، حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده‌ی شهرک‌نشینان تندروی صهیونیست مواجه شد.

در پی این حمله،‌ تاکنون حدود ‌۷۰۰ صهیونیست کشته و بیش‌ از ۲۰۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.