روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 45328
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 26 مهر 1402 - 17:10 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

رژیم صهیونیستی مرتکب بزرگترین جنایت جنگی علیه بشریت شد/امریکا شریک جرم اسرائیل است

امام جمعه کیش با اشاره به جنایت جنگی و فاجعه انسانی رخ داده در غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: از حمله به بیمارستان و مردم بیگناه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی در تاریخ به عنوان یکی از بزرگترین جنایت‌های جنگی یاد خواهد شد.
رژیم صهیونیستی مرتکب بزرگترین جنایت جنگی علیه بشریت شد/امریکا شریک جرم اسرائیل است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه حمله به غیر نظامیان و بیمارستان در غزه نباید بی پاسخ بماند، اظهار کرد: مردم آزاده جهان باید ضمن محکومیت این جنایت بزرگ جنگی، برای نابودی رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حمله موشکی به بیمارستان توسط اسرائیل یکی از بزرگترین جنایت‌های صورت گرفته در تاریخ است، افزود: این اقدام یک نسل کشی است که کشورهای اسلامی نباید در برابر آن سکوت کنند.

امام جمعه کیش اضافه کرد: رسانه‌های حامی اسرائیل همواره سعی داشتند که طی هشت دهه گذشته جنایت‌های این رژیم منحوس را لاپوشانی کنند، اما حمله به بیمارستان و غیر نظامیان در غزه بار دیگر چهره وحشی و واقعی آنان را به جهانیان نمایش داد.

وی با اشاره به حمایت غربی‌ها به ویژه امریکا از جنایت رخ داده در غزه، گفت: غربی‌ها شریک این جنایت رخ داده علیه بشریت هستند و باید در تاریخ پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و خواستار آغاز اقدامات عملی در این راستا شد.

رژیم صهیونیستی مرتکب بزرگترین جنایت جنگی علیه بشریت شد/امریکا شریک جرم اسرائیل است

وی با اشاره به تجمع مردم کشورهای مختلف جهت محکومیت جنایت رخ داده در غزه، گفت: امروز تمامی مردم آزاده جهان چهره واقعی این رژیم کودک کش را به وضوح دیدند.

امام جمعه کیش ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و رسانه‌های وابسته به آن در تلاشند تا با مظلوم نمایی، واقعیت رخ داده را وارونه جلوه دهند، اما این لکه ننگ بی هیچ عنوان از پیشانی این رژیم جنایت کار پاک نخواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از یک سوم شهدای غزه، زن و کودک هستند و این جنایت جنگی نمی‌تواند لاپوشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» با بیان اینکه جبهه مقاومت با روحیه جهادی و کمترین امکانات، رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد، افزود: اسرائیل با حمله به غیر نظامیان در تلاش برای احیای اقتدار پوچ نظامی خود است، اما نمی‌داند که با این جنایت‌های جنگی به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران هم گام با سایر مردم کشورهای اسلامی در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند، اظهار کرد: در همین راستا نیز امروز پس از اقامه نماز عشا، مردم متدین و ولایت مدار جزیره کیش تجمعی برای محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهند داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.