روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 31222
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 16 خرداد 1401 - 14:48 | | ارسال توسط :
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ساختمان قدیم استانداری برای راه اندازی دو هنرستان جواراختصاص یافت

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ساختمان قدیم استانداری برای راه اندازی دو هنرستان جوار اختصاص یافت.
ساختمان قدیم استانداری برای راه اندازی دو هنرستان جواراختصاص یافت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، محمد قویدل صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد تغییر کاربری ساختمان استانداری قدیم هرمزگان بیان داشت: استانداری هرمزگان در راستای حمایت از توسعه آموزش های فنی و مهارتی جهت ایجاد اشتغال پایدار در استان، فضای ساختمان قدیم استانداری را به این امر اختصاص داد.

وی افزود: در همین خصوص با حمایت استاندار هرمزگان، هنرستانهای جوار پالایشگاه نفت بندرعباس با رشته های مکاترونیک و صنایع شیمیایی و هنرستان جوار کارخانه فولاد هرمزگان با رشته های متالوژی و ماشین ابزار از مهر ۱۴۰۱ در این فضا راه اندازی می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، دیدگاه سازنده و تعاملی مسئولین به آموزش و پرورش را عاملی برای پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد : این حمایت ها، تضمینی در راستای ساختن آینده ای آباد برای استان هرمزگان به دست فرزندان این سرزمین است.

این مسئول ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مهندس دوستی، استاندار هرمزگان، گفت: امیدواریم با نظارت و حمایت مستمر، شاهد حصول نتایج مطلوب و برآورده شدن سطح انتظار استان در زمینه های علمی و تربیتی باشیم.

لازم به ذکر است برای اولین بار در استان رشته های مکاترونیک و متالوژی برای سال تحصیلی آینده در این ۲ هنرستان راه اندازی خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.