روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 21 September , 2024
امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 18 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 16894
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1400 - 11:33 | | ارسال توسط :

سفر دوم سرمربی تیم ملی فوتبال به کیش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین سفر خود به کیش از روند آماده سازی اماکن مختلف ورزشی برای میزبانی از اردوی نهایی تیم ملی بازدید کرد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دراگان اسکوچیچ در سفر مجدد خود به کیش در بازدید از زمین‌های شماره یک و دو فوتبال، سالن بدنسازی، شنا، استخر، جکوزی و همچنین رختکن‌های مجموعه ورزشی المپیک کیش گفت: در مقایسه با ده روز پیش روند آماده سازی زمین‌ها پیشرفت خوبی داشته، اما برای میزبانی شایسته نیازمند تقویت نور زمین‌ها به ویژه برای تمرین در شب هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص بازی‌های در پیش روی تیم ملی افزود: اگرچه شرایط تیم ملی شاید خیلی خوب نباشد، اما من خوشبین هستم چرا که تیم بسیار خوبی داریم.
مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال هم با بیان اینکه تیم ملی پنجم خرداد راهی جزیره کیش می‌شود گفت: یپش از اعزام اردویی دوروزه در تهران خواهیم داشت و پس از ان برای برگزاری اخرین اردو راهی جزیره کیش می‌شویم.
محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش هم با تشریح روند بازسازی زمین‌های فوتبال جزیره گفت: نور، چمن، رختکن، سالن کنفرانس و تعویض جایگاه‌ها انجام شده و در ۱۰ روز اینده هم شرایط مطلوب تری شکل خواهد گرفت.
تیم ملی فوتبال کشورمان هم اکنون با ۶ امتیاز پس از عراق و بحرین در جایگاه سوم گروه C مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفته است.
ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر قرار است به صورت متمرکز برگزار شود و فدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را به کشور بحرین داده که فدراسیون فوتبال کشورمان در اعتراض به اعطای میزبانی به این کشور، به دادگاه حکمیت ورزش شکایت رسمی خود را ابلاغ کرده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.