روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 30576
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 خرداد 1401 - 9:45 | | ارسال توسط :

قالیباف:کمیسیون کشاورزی موضوع خرید و واردات گوشت را بررسی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون کشاورزی مجلس خواست تا موضوع خرید و همچنین واردات گوشت را بررسی و نتیجه آن را به مجلس ارائه کند.
قالیباف:کمیسیون کشاورزی موضوع خرید و واردات گوشت را بررسی کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز، یکشنبه ۱ خردادماه -مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: برخی از دامداران امروز در خصوص فروش گوشت دام‌هایشان با مشکل مواجه هستند لذا درخواست از وزیر جهاد کشاورزی  این است نسبت به خریداری و نگهداری گوشت در سردخانه ها اقدام کند.

نماینده مردم محلات  بیان داشت: در شرایط کنونی از طریق کارت دام به دامداران وام داده می شود اما مبلغ پرداختی نمی تواند افزایش قیمت خوراک دام را جبران کند لذا وزارت جهاد کشاورزی باید مبلغ وام را افزایش دهد تا دامداران بتوانند هزینه های خود را جبران کنند؛ شاید قیمت شیر و گوشت افزایش یافته اما دامداران توان خرید نهاده و سایر نیازها را ندارند.

 محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده مردم محلات، گفت: از رئیس کمیسیون کشاورزی می‌خواهم موضوع خرید و واردات گوشت را بررسی کرده و نتیجه آن را اعلام کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.