روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 47714
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 09 بهمن 1402 - 14:20 | | ارسال توسط :

لغو اردوی امارات، پرده دیگری از اختلاف مدیر و مربی در استقلال؟

باشگاه استقلال می‌گوید اردوی ۸ روزه آبی پوشان در کشور امارات با تصمیم جواد نکونام لغو شد.
لغو اردوی امارات، پرده دیگری از اختلاف مدیر و مربی در استقلال؟

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،با اعلام رسمی باشگاه استقلال با تصمیم جواد نکونام سرمربی این تیم اردوی ۸ روزه آبی پوشان در کشور امارات لغو شد. این در حالی بود که باشگاه استقلال بلیت تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود تا کاروان این تیم فردا عازم امارات شود اما سرمربی تیم این اردو را لغو کرد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا ظاهرا سرمربی استقلال از اینکه باشگاه نتوانسته بازیکنان مورد نیاز تیم را در نیم فصل فراهم کند ناراحت است و به همین دلیل اردو را لغو کرده است.

بر اساس اطلاعات رسیده از استقلال، این باشگاه برای ۲ دروازه‌بان و ۲۰ بازیکن بلیت تهیه کرده و اینکه تیم با کمبود بازیکن در تمرینات مواجه است درست نیست. باشگاه فقط برای حسین حسینی، روزبه چشمی و کوین یامگا بلیت نگرفته بود.

شاید اینطور به نظر برسد که اختلاف جواد نکونام با کادر مدیریتی استقلال بار دیگر نمایان شده زیرا زمانی که او در آخرین لحظات، اعزام تیم به اردو را لغو می‌کند نشان دهنده دلخوری شدید او از مدیریت باشگاه است. البته این کار – دلیلش هرچه باشد – کاملا غیرحرفه‌ای بود و هزینه سنگینی را روی دست باشگاه گذاشت و نوعی گروکشی بود که در زمان نامناسبی هم انجام شد.

استقلال تاکنون فقط یک بازیکن به نام رافائل سیلوا را در نقل و انتقالات به خدمت گرفته و در تلاش بود که سایر بازیکنان مورد نیاز را هم به خدمت بگیرد. هرچند این باشگاه برای خرید بازیکن جدید ناچار است با خارج کردن نام بازیکنان فعلی، در فهرست خود جا باز کند که این مساله مشکل بزرگی بر سر راه مدیران استقلال بوده است چرا که نکونام روی نام هیچکدام از بازیکنانش قلم قرمز نکشیده و هنوز لیست خروجی به باشگاه ارائه نکرده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.