روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32224
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 11 تیر 1401 - 10:27 | | ارسال توسط :
در گفت و گوی تلفنی با استاندار هرمزگان؛

مخبر بر امدادرسانی و رسیدگی فوری به زلزله‌زدگان تاکید کرد

معاون اول رئیس جمهور بر آماده باش کامل نیروهای امدادی استان هرمزگان تاکید کرد و به استاندار دستور داد تمام امکانات و ظرفیت‌های استان را برای کمک به زلزله زدگان بکار گیرد.
مخبر بر امدادرسانی و رسیدگی فوری به زلزله‌زدگان تاکید کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«محمد مخبر» صبح امروز(شنبه) در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله در حوالی بندر خمیر استان هرمزگان، در گفت و گوی تلفنی با استاندار هرمزگان در جریان آخرین وضعیت پس از وقوع زلزله و اعزام تیم‌های ارزیاب قرار گرفت.

مخبر همچنین با تاکید بر رسیدگی فوری به زلزله زدگان، از استاندار هرمزگان خواست حداکثر توان و سرعت خود را برای آواربرداری و امدادرسانی به مردم زلزله زده بکار گیرند.

استاندار هرمزگان نیز در این گفت و گوی تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت در مناطق تحت تاثیر زلزله ارائه کرد و از اعزام تیم های ارزیاب و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان برای کمک به زلزله زدگان خبر داد.

بنابر گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد امروز، بندر خمیر و بخش‌های دیگر استان هرمزگان را لرزاند و پس لرزه‌هایی به بزرگی ۶.۳ ریشتر هم در ساعت ۳ و ۵۴ دقیقه بامداد، رخ داده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکنون پنج نفر جان باختند و ۳۹ نفر مصدوم  شدند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.