روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 18 October , 2024
امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 15 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 29704
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1401 - 16:18 | | ارسال توسط :

معلمان، مربیان نظم دهنده امنیت اجتماعی جامعه هستند

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: معلمان، مربیان نظم دهی امنیت اجتماعی جامعه هستند.
معلمان، مربیان نظم دهنده امنیت اجتماعی جامعه هستند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز دوشنبه در دیدار با فرهنگیان جزیره کیش اظهار داشت: هفته معلم ،یادآور جایگاه والای علم و معرفت و جلوه های عشق و ایثار است.
وی با اشاره به اینکه معلمان منبع والای علم و معرفت و جلوه های عشق و ایثار هستند، افزود: این قشر زحمت کش جامعه با توانایی و شناخت کافی از آینده،می توانند جهل را از دل ها بزدایند و فطرت دانایی انسان ها را زلال و روان سازند.
سرهنگ جمالی اظهار داشت: تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار و از شئونات الهی است و خداوند،این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.
وی با اشاره به فرمایش امام(ره) که معلمی شغل انبیاست، گفت: در واقع معلمان با تاسی از پیامبران تربیت،پرورش،و آموزش انسان ها را در مسیر سعادت و کمال جامعه بشری هموار می نمایند.
فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: هفته معلم، فرصتی شد که با شما فرهنگیان محترم دیدار کنیم و موضوع سپاس خود را نسبت به مقام شامخ معلم ابراز نماییم و همت و تلاش والای شما و همکارانتان را ارج نهیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.