روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 28169
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 02 فروردین 1401 - 13:14 | | ارسال توسط :

طرح تحول محلات در ۱۳ مسجد کیش در حال اجرا است

- فرمانده سپاه ناحیه کیش گفت: هم اکنون ۱۳ مسجد این جزیره در قالب طرح تحول محلات در راستای تربیت نیروهای شایسته انقلاب اسلامی فعال است.
طرح تحول محلات در ۱۳ مسجد کیش در حال اجرا است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد میرزاده روز سه شنبه اظهار داشت: طرح تحول محلات هم اکنون به عنوان الگوی کشور توسط سپاه هرمزگان اجرا می شود که ۱۳ مسجد کیش به عنوان بخشی از این استان در این طرح فعال شده است.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف توسعه امور فرهنگی – مذهبی و اجتماعی محلات شهر به ویژه مناطق کم برخوردار اجرا می شود تا بتوانیم توانیم کارکرد مساجد در کادر سازی برای انقلاب را با تاسی از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی  ارتقا دهیم.

فرمانده سپاه کیش یادآور شد: هم اکنون مساجد محلات کرمانشاهان، امام جعفر صادق (ع)، مسجد خاتم الانبیا (ص)، کمپ سحر و شهرک روز جزو مساجد پیشرو در اجرای طرح تحول محلات هستند و سعی می شود با تکیه بر تجارب مساجد پیشرو این فعالیت سایر مسجدها را نیز ارتقا دهیم.

وی افزود: این طرح با مسوولیت و هدایت روحانی مسجد اجرا می شود و هر کدام دارای کارگروه های مختلف از جمله دفاعی، امنیتی، فضای مجازی، رسانه، محرومیت زدایی، زیرساختی و اجتماعی است که همه آنها در قالب برنامه های متعدد در راستای توسعه و سازماندهی امور محله در راستای تحقق محله های اسلامی گام برمی دارند.

سرهنگ پاسدار میرزاده با اشاره به اینکه کادر سازی و تربیت نیروهای در شان انقلاب اسلامی مهم ترین محور فعالیت این پایگاه ها است یادآور شد: عمده اقدامات در حوزه های فرهنگی و مذهبی، اموزش های دفاعی و رزمی، اقدامات اجتماعی از جمله محرومیت زدایی و اعزام تیم های پزشکی از سوی پایگاه بسیج انجام می شود.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی و ارتقای توانمندی افراد محله با سازمان های مختلف از جمله شرکت عمران، آب و خدمات، آتش نشانی و خدمات ایمنی تفاهم نامه همکاری مشترک برای اجرای طرح های زیرساختی، ارایه آموزش های مختلف در حوزه ایمنی، امداد و نجات نیز به امضا رسیده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.