روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 34539
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 21 شهریور 1401 - 10:53 | | ارسال توسط :

نام نویسی مسابقات ورزشی دفاع مقدس در کیش آغاز شد

مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش نام نویسی برای مسابقات ورزشی و همایش‌های همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس را آغاز کرد.
نام نویسی مسابقات ورزشی دفاع مقدس در کیش آغاز شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، همزمان با هفته دفاع مقدس هشت مسابقات شامل کاراته، تیراندازی با تفنگ، اسکیت، نجات غریق، واتر پلو و همایش پیاده روی، ورزش روزانه و ایروبیک است و علاقه مندان می توانند برای نام نویسی به دفتر هیات های ورزشی این رشته ها مراجعه کنند.
مسابقات کاراته بانوان ۳۱ شهریور از ساعت ۱۳ در رده سنی آزاد در سالن کوثر جزیره کیش برگزار می شود.
زمان برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ ویژه آقایان و بانوان نیز ششم و هفتم مهر در سالن چندمنظوره المپیک از ساعت ۱۶ در رده سنی حرفه‌ای اعلام شد.
همایش اسکیت نیز ششم مهر از ساعت ۱۸ در زمین اسکیت پارک شهر برگزار خواهد شد و مسابقات نجات غریق ویژه آقایان نیز ششم مهر از ساعت ۲۰ در استخر المپیک و نجات غریق بانوان جمعه هشتم مهر در رده سنی آزاد از ساعت ۱۰:۳۰ در پلاژ بانوان برگزار می شود.
مسابقات واترپلو ویژه بانوان نیز هفتم مهر در رده سنی آزاد از ساعت ۲۰ در استخر المپیک کیش برگزار خواهد شد و همایش پیاده روی خانوادگی نیز پنج شنبه هفتم مهر در رده سنی آزاد از ساعت ۱۸:۳۰ از پلاژ آقایان تا اسکله تفریحی کیش برگزار خواهد شد.
همایش ورزش روزانه نیز هفتم مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در اسکله تفریحی کیش برگزار خواهد شد و مسابقات ایروبیک نیز ویژه بانوان هفتم مهر از ساعت ۱۶ در رده سنی آزاد در پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌؛ اکنون ۴۴ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.