روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 28211
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 05 فروردین 1401 - 11:57 | | ارسال توسط :
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان اعلام کرد؛

وقوع ۳ غرق‌شدگی و فوت یک نفر در قشم

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع سه مورد غرق شدگی در چهارمین روز سال جدید در قشم خبر داد.
وقوع ۳ غرق‌شدگی و فوت یک نفر در قشم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، حسین قاسمی گفت: ساعت ۱۲:۲۸ دقیقه ظهر ۴ فروردین، آمبولانس پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ قشم برای امداد رسانی به دو مصدوم حادثه غرق شدگی، به محل فوریت واقع در پارک سینما دریا اعزام شد.

در این حادثه، دو نفر، که هر دو از اعضای یک خانواده و مسافر بوده اند، غرق شده که، متاسفانه یکی از آنها، آقای ۳۵ ساله، فوت و نفر دوم آقای ۲۲ ساله نجات پیدا می‌کند و به صورت سرپایی خدمات پیش بیمارستانی در محل فوریت دریافت کرد.

قاسمی در ادامه افزود: کمتر از دو ساعت بعد یعنی در ساعت ۱۴:۱۸ دقیقه یک آقای ۱۹ ساله مجدد در همان محل دچار غرق شدگی می‌شود و تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵، مصدوم را حین احیاء قلبی و ریوی به بخش اورژانس بیمارستان قشم، منتقل می کنند.

احیاء مصدوم بیش از ۴۰ دقیقه در بیمارستان انجام و در حال حاضر بیمار با سطح هوشیاری ۵ در بخش ICU تحت نظر است.

قاسمی ضمن توصیه به مسافران گرامی جهت شنا در مناطق مجاز، افزود: از ۲۵ اسفند تا کنون، یازده مورد غرق شدگی در استان رخ داده که منجر به فوت سه نفر شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.