روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4021
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 21 تیر 1399 - 9:40 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی ویژه و پايگاه درياباني کيش:

کشف ۷/۵ تن ماهی در آب‌های سرزمینی جزیره کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پايگاه درياباني کيش از توقيف دو لنج صيادي در آب‌هاي کيش خبر داد و گفت: از اين لنج‌ها مقدار 7/5 تن از انواع ماهي به ارزش 6 ميليارد ريال کشف گرديد.
کشف ۷/۵ تن ماهی در آب‌های سرزمینی جزیره کیش

 فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف دو لنج صیادی در آب‌های کیش خبر داد و گفت: از این لنج‌ها مقدار ۷/۵ تن از انواع ماهی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف گردید.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر جمالی در تشریح جزئیات این خبر افزود: خدمه این لنج‌ها توقیف شده اقدام به صید گونه‌های مختلف ماهی کرده بودند که در این ارتباط ۷ نفر دستگیر و بیش از ۷/۵ تن ماهی نیز کشف شد.

وی ادامه داد: لنج های صیادی به همراه ناخدا و ملوانان جهت سیر مراحل قانونی به اسکله صفین دلالت داده شد که در بررسی از لنج علاوه بر مقدار ۷/۵ تن از گونه‌های مختلف ماهی، بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف و ضبط گردید.

سرهنگ جمالی موضوع اصلی این اقدام را مقابله و پیشگیری از صید غیرمجاز و قاچاق سوخت دانست و اظهار داشت: این افراد پس از جمع آوری به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب‌های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت و ماهی‌ها به شناورهای خارجی می‌کنند که نیروهای دریابانی کیش با متخلفین قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تخریب محیط زیست و آسیب رسانی به انواع گونه‌های جانوری دریایی و انتقال سرمایه‌های ملی از کشور را خط قرمز دریابان دریادل نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: بیشتر لنج‌های اقدام به صید غیرمجاز ماهی‌های صید ممنوع می‌کنند که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران صید آنها غیر مجاز بوده و علاوه بر آن سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می‌شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می‌کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پايگاه خبري پليس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.