روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1258
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ویژه تاریخ انتشار : 20 فروردین 1399 - 17:57 | | ارسال توسط :
طرح فاصله گذاری اجتماعی

۸۸ خودرو در اجرای طرح فاصله گذاری در کیش متوقف شد

۸۸ خودرو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با ویروس کرونا ظرف ۱۰ روز اخیر ۱۲ خودروی متخلف توقیف و توسط نیروهای پلیس در سواحل این جزیره متوقف و جریمه شده است.

۸۸ خودرو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با ویروس کرونا ظرف ۱۰ روز اخیر ۱۲ خودروی متخلف توقیف و توسط نیروهای پلیس در سواحل این جزیره متوقف و جریمه شده است.

به گزارش روزنامه اخبر کیش از ایرنا، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کیش افزود : همزمان با شیوع ویروس کرونا، کارکنان پلیس آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، اقلام بهداشتی در اختیار آنان گذاشته شد و تیم‌های تخصصی برای مبارزه با کرونا و اعمال مصوبات و مقررات شورای سلامت شکل گرفت.
 سرگرد زنگانه اضافه کرد: این تیم‌های تخصصی در قالب گشت‌های پلیس راهور، انتطامی، دریابانی و پلیس‌های تخصصی و امنیت اخلاقی در سطح شهر و سواحل با هدف مدیریت ترددها، جلوگیری از تجمعات و حفظ سلامت مردم در چارچوب ضوابط ابلاغی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و شورای سلامت کیش انجام وظیفه می‌کنند.

وی با اشاره به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و منع تردد در نوار ساحلی جزیره کیش از مشارکت مردم در اجرای این طرح و همکاری صمیمانه با پلیس قدردانی کرد و افزود:  لغو طرح مذکور منوط به تصمیمات شورای سلامت جزیره کیش و تدابیر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.