روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 44850
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 11 مهر 1402 - 15:44 | | ارسال توسط :
یک شبکه عبری اعلام کرد

اختلاف‌نظرهای شدید میان واشنگتن و تل‌آویو بر سر امتیازدهی به فلسطینی‌ها

یک شبکه عبری زبان صبح امروز سه‌شنبه از بروز اختلاف‌نظرهای شدیدی میان دولت آمریکا و تل‌آویو بر سر مساله عادی‌سازی روابط با عربستان و امتیازدهی به طرف فلسطینی خبر داد.
اختلاف‌نظرهای شدید میان واشنگتن و تل‌آویو بر سر امتیازدهی به فلسطینی‌ها

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، شبکه عبری «کان» امروز در وب‌سایت خود اعلام کرد، «به دنبال مذاکرات درباره عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و عربستان، اختلاف‌نظری در درون دولت آمریکا بر سر خواسته‌های اسرائیل در ارتباط با مساله فلسطین ایجاد شد».

«کان» تاکید کرد، «کمی پیش از سفر آنتونی بلینکن به منطقه که انتظار می‌رود طی آن به موضوع عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و عربستان پرداخته شود، فعالیت‌های دیپلماتیکی آغاز شدند».

این شبکه عبری زبان در ادامه اعلام کرد: «تفاوت موضع‌گیری‌ها در دولت آمریکا بر میزان و ماهیت امتیازهایی متمرکز است که اسرائیل باید به فلسطینی‌ها بدهد».

«کان» گزارش داد، برخی می‌گویند مطالبات کافی برای ایجاد امید وجود دارند اما برخی دیگر در دولت آمریکا معتقد هستند باید اقدامات مهمتری انجام شود. برخی اعضای حزب دموکرات آمریکا اتخاذ اقداماتی مهم را خواستار شدند و علی رغم جنجال موجود در درون دولت جو بایدن، این دولت اعلام کرد که اسرائیل باید در چارچوب قرارداد عادی‌سازی اقداماتی را برای تشکیلات خودگردان فلسطین در پیش بگیرد.

این شبکه عبری زبان در ادامه اعلام کرد، «در مقابل اسرائیل می‌گوید حاضر به موافقت با امتیازهای اساسی نیست و ما تنها حاضر به موافقت با (اعطای) تسهیلات به تشکیلات خودگردان فلسطین هستیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.