روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 49178
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 06 فروردین 1403 - 17:44 | | ارسال توسط :

ارائه خدمات بهداشتی به یک هزار و ۱۷۲ نفر در کیش

رییس مرکز بهداشت کیش گفت: در قالب طرح نوروزی به یک هزار و ۱۷۲ نفر خدمات بهداشتی ارائه شد.
ارائه خدمات بهداشتی به یک هزار و ۱۷۲ نفر در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،اسد الله احمدی روز یکشنبه با بیان اینکه این تعداد نفر برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه های صدف و سحر مراجعه کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۱۲ نفر مراجعه به مطب پزشک عمومی، ۲۷ نفر مراجعه به دندانپزشکی و ۲۰۹ نفر مراجعه به آزمایشگاه بوده است.

وی با اشاره به مراجه ۲۵۰ نفر به تزریقات، بیان کرد: ۴۷۴ نفر مراجعه به بخش‌های بهداشتی، ۵۸ مورد مراقبت از زنان باردار، ۱۰۷ مورد مراقبت از کودکان و نوزادان، ۷۵ مورد مراقبت از جوانان، میانسالان و سالمندان،۱۳۱ مورد مراجعه جهت واکسیناسیون روتین، ۲۷ مورد تزریق واکسن هاری و ۶۹ مورد لام مالاریا از دیگرخدمات بهداشتی درمانی در مرکز بهداشت کیش بوده است.

رئیس مرکز بهداشت کیش یادآور شد: در این مدت کارشناسان پایگاه مراقبت‌های بهداشت مرزی هوایی و دریایی نیز، ۱۸ مورد بررسی بهداشتی از شناورهای دریایی و پروازهای ورودی بین المللی داشته‌اند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به مرکز بهداشت کیش از طریق سامانه ۱۹۰، بصورت ۲۴ ساعته، ۴۴۴۲۳۳۱۱ در ساعات اداری اطلاع دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.