روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 21111
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 10 شهریور 1400 - 16:24 | | ارسال توسط :

استقبال کم مادران باردار کیش از طرح واکسیناسیون کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به استقبال کم مادران باردار در کیش، بندرعباس و پارسیان از طرح واکسیناسیون کرونا، گفت: کمتر از ۳۴ درصد از جامعه هدف در این مناطق در این طرح شرکت کرده اند.
استقبال کم مادران باردار کیش از طرح واکسیناسیون کرونا

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر فاطمه نوروزیان گفت: با توجه به دستور وزارت بهداشت نسبت به واکسیناسیون مادران باردار، این گروه از افراد جامعه ملزم به انجام واکسیناسیون هستند.

وی با اشاره به اینکه واکسن سینوفارم برای این گروه در نظر گرفته شده است، گفت: مادران باردار از هفته ۱۲ بارداری به بعد می‌توانند براساس فراخوان مراکز بهداشت نسبت به تزریق اقدام کنند.

وی گفت: براساس اولویت بندی‌های انجام شده زنان باردار مشاغل پر خطر و یا دارای همسران با شغل‌های پر خطر و یا مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای در نوبت‌های نخست تزریق واکسن قرار می‌گیرند.

دکتر نوروزیان با اشاره به پوشش ۹۳ درصدی واکسیناسیون مادران باردار در بشاگرد، گفت: شهرستان‌های بشاگرد، بندر خمیر و رودان نیز با بیش از ۸۰ درصد در مناطق با بهترین پوشش واکسیناسیون زنان باردار ثبت شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون مادران باردار ضروری است چرا که با ابتلای این گروه به ویروس کرونا جمعیت بیشتری از جامعه دچار عوارض خواهند شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.