روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 23091
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 08 آبان 1400 - 14:33 | | ارسال توسط :

افزایش آمبولانس‌های بیمارستان کیش

رئیس بیمارستان کیش از اضافه شدن دو آمبولانس دیگر به اورژانس فوریت‌های پزشکی بیمارستان کیش خبر داد.
افزایش آمبولانس‌های بیمارستان کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر مصطفی نادعلی نژاد با اشاره به رسیدگی به مشکلات درمانی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان، اظهار داشت: خوشبختانه در کنار رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و تسریع در واکسیناسیون ساکنان جزیره کیش در حال حاضر دچار پیک ششم نشده ایم.

رئیس بیمارستان کیش بر لزوم اهمیت برخورداری از آمادگی لازم در منطقه آزاد کیش برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی، گفت: مجموعه فیاک برای ارائه خدمات درمانی آماده سازی شده است و در شرایط بحرانی می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: با تصویب هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تعداد دو دستگاه آمبولانس جدید به تعداد ۴ دستگاه آمبولانس موجود در اورژانس فوریت‌های پزشکی بیمارستان کیش افزوده خواهد شد.

رئیس بیمارستان کیش از آماده سازی ۶۰ درصدی محیط بیمارستان کیش در حوزه پزشکی خبر داد و گفت: باید تیمی توانمند و متخصص با هدف بیمار یابی در سطح گسترده جغرافیایی به ویژه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی تشکیل شود.

دکتر مصطفی نادعلی نژاد اعتمادسازی را یکی از اولویت‌های مهم بیمارستان کیش در میان ساکنان و گردشگران عنوان کرد و افزود: تشکیل کمیته اقتصاد درمانی می‌تواند نقش مهمی در بازدهی توریسم سلامت ایفا کند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.