روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49463
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1403 - 15:52 | | ارسال توسط :

اقدامات افتخار آمیز دولت نباید نادیده گرفته شود

امام جمعه کیش با اشاره به برخی دستاوردهای دولت در سه سال گذشته، گفت: اقدامات دولت موجب سرافرازی کشور در منطقه شده و نباید این اقدامات افتخار آمیز را نادیده گرفت.
اقدامات افتخار آمیز دولت نباید نادیده گرفته شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر جزیره کیش، اظهار کرد: امیدواریم به برکات دستاوردهای ماه رمضان با همدلی، اخلاص، وحدت و همکاری مدیران دولتی و بخش خصوصی، زمینه رضایتمندی مردم فراهم و حال مردم بهتر شود.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور قابل انکار نیست و اقدامات سازنده دولت باید در بهبود وعضیت معیشتی مردم نمایان شود.

امام جمعه کیش با اشاره به برخی فرمایشان رهبر معظم انقلاب در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور، بیان کرد: مقام معظم رهبری از تورم، کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت‌ها، نرخ ارز و اختلاف طبقاتی گلایه کرده و بارها فرمودند که مدیران و مسوولان از پرداختن به حواشی و مسائل جانبی پرهیز کنند و با تمرکز بر خدمت به مردم، مشکلات اساسی آنان را رفع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت فرهنگی و اهتمام به ارزش‌ها خاطر نشان کرد: دشمنان به حربه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی اکتفا نمی‌کنند و از حربه ‌های ضد فرهنگی، روانی و رسانه‌ای با دروغگویی، تحریف حقایق و وارونه کردن آن سعی در بدبینی کردن و ناامیدی مردم از دولت و نظام دارند.

امام جمعه کیش عزت، شوکت و کرامت امت اسلامی را در گرو اتحاد و همبستگی امت و کشورهای اسلامی دانست و افزود: دشمنان از انقلاب اسلامی، محور مقاومت و از قرابت امت اسلامی سیلی خوردند و درصدد تفرقه امت اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: درس ما از عید فطر، اتحاد و انسجام علیه ظالمین و استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه است که امیدواریم به زودی با نابودی این رژیم، شاهد بازگشت قدس به مسلمانان و حضور مردم فلسطین در سرزمین خود باشیم.

امام جمعه کیش در پایان با ابراز رضایت از اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این جزیره گفت: از همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، نهادها، دستگاه‌ها و اصناف و کیشوندان در برپایی این برنامه ها قدردانی می‌کنیم.

مردم مومن و خداجوی جزیره کیش نماز عید سعید فطر را پس از یک ماه روزه داری در ماه میهمانی خدا به جای آوردند و ندای «اسْأَلُک بِحَقِّ هذَا الیوْمِ» را سر دادند.

نماز عید سعید فطر در مصلی و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش اقامه شد.

در آغاز و پایان مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر، نمازگزاران در فضایی معنوی و صمیمی، عید فطر مظهر عبودیت و بندگی مسلمانانی را به یکدیگر تبریک گفته و برای همدیگر سلامتی و توفیق هر چه بیشتر را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.