روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 33998
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 04 شهریور 1401 - 16:43 | | ارسال توسط :

امام جمعه اهل سنت کیش: دولت تلاش خستگی ناپذیری برای تحقق وعده های خود دارد

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: رییس و اعضای دولت سیزدهم تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیری برای تحقق وعده های خود دارند.
امام جمعه اهل سنت کیش: دولت تلاش خستگی ناپذیری برای تحقق وعده های خود دارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، شیخ یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت کیش اظهار داشت:  هفته دولت یادآور انفجار دفتر نخست وزیری و ترور شهیدان رجایی و باهنر است که هر ۲ از مسوولان مردمی بودند و بیشترین تلاش را برای خدمت گذاری به مردم و اهداف انقلاب اسلامی داشته است.
وی اضافه کرد: در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه برابر قانون و استفاده از امکانات خدادای میهن اسلامی یکسان باشند هیچ صاحب قدرتی، نباید بر خلاف قانون، میل و اراده خود را به دیگران تحمیل کند  دفاع از این آرمان‌ها وظیفه ذاتی دولت است.
شیخ شمس با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه عملکرد مدیران و مسوولان قوا مجریه است یادآور شد: دولت سیزدهم در سخت ترین شرایط ماموریت خود را آغاز کرد و هم اکنون شاهد هستیم رییس جمهور خستگی ناپذیر و اعضای هیات دولت و مسوولان تلاش می کنند تا وعده های خود را محقق کنند.
وی افزود: مسوولان جزیره کیش گزارش های مثبتی در مورد شروع بکار نیروگاه های تولید، تکمیل طرح های تصفیه خانه فاضلاب، ساماندهی سواحل،  سوخت رسانی هواپیما، ترمینال فرودگاه و تجهیز امکانات ورزشی ارایه داده اند و پیشنهاد می شود هرچه می توانند به مردم و ملت خدمت کنند.
امام جمعه اهل سنت کیش ازرییس جمهور خواست  نسبت به این جزیره به صورت ویژه نگاه شود و شرکت هواپیمایی کیش ایر را در راستای توسعه اقتصادی  ویش به دامان کیشوندان باز گردانده شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.