روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 27832
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1400 - 15:59 | | ارسال توسط :
وزیر نفت خبر داد:

امضای ۱۵.۶ میلیارد دلار قرارداد و تفاهم‌نامه نفتی در دولت سیزدهم

وزیر نفت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر از امضای بیش از ۴۵ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش ۱۵.۶ میلیارد دلار در ۶ ماه نخست دولت سیزدهم خبر داده است.
امضای ۱۵.۶ میلیارد دلار قرارداد و تفاهم‌نامه نفتی در دولت سیزدهم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، جواد اوجی امروز (دوشنبه، ۱۶ اسفندماه) در تازه‌ترین مطلب خود در توئیتر نوشت:به لطف پروردگار متعال، در ۶ ماه نخست ‌دولت مردمی، ‌وزارت نفت بالغ بر ۴۵ قرارداد و تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاری ۱۵.۶ میلیارد دلار در زمینه توسعه میادین نفت و گاز، جمع‌آوری گازهای مشعل، احداث خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، بهسازی پالایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی زیرزمینی گاز منعقد نموده است.

وی ادامه داد: وزارت نفت در ۶ ماه گذشته معطل توافق وین نمانده و ‌توسعه و ‌سرمایه‌گذاری در اولویت اقدامات این وزارتخانه قرار دارد.

پیش از این نیز وزیر نفت اعلام کرده بود که وزارت نفت معطل توافق وین نمانده و با توان منابع داخلی پروژه های مهم نفت و گاز را انجام خواهیم داد.

اوجی تاکید کرد: طی مدت ۶ ماهه ۴.۵ میلیارد دلار قرارداد در توسعه میادین گازی و نفتی عقد قرارداد شده که با شرکت‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی در پاسخ در خصوص استفاده از ظرفیت بانک‌ها برای توسعه میادین مشترک، گفت: در آینده با کنسرسیوم بانک‌ها قرارداد توسعه یکی از میادین بزرگ همراه با پایین دست منعقد خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.