روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 32651
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 22 تیر 1401 - 16:42 | | ارسال توسط :
معاون امور بندری بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد؛

بارگیری پنج نگله به وزن بیش از ۸۰۰ تن از بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری پنج نگله کاپوتاژی بر روی دو فروند شناور از بندر شهید رجایی به مقصد بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
بارگیری پنج نگله به وزن بیش از ۸۰۰ تن از بندر شهید رجایی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، منصور خرمشکوه اظهار داشت: پنج نگله‌ کاپوتاژی با وزن مجموع ۸۱۹ تن در اسکله هشت بندر شهید رجایی به مقصد بندر امام خمینی(ره) بارگیری شد.

وی به ویژگی‌های وزنی و حجمی این محموله ها اشاره ای داشت و گفت: از این تعداد محموله‌های سنگین سه عدد از نگله‌ها شامل مخزن تولیدی فلزی سنگین به وزن ۳۴۳ تن و ۲ عدد نیز ترانسفورماتور به وزن ۴۷۶ تن است که هم اکنون در حال بارگیری و ارسال بندر امام خمینی(ره) ارسال است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص مراحل عملیات جابه‌جایی این محموله نیز گفت: این نگله متعلق به بخش خصوصی است که با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان حدود شش ساعت بارگیری شده است.

به گفته خرمشکوه، از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع هفت نگله به وسیله تجهیزات ویژه در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

وی خاطر نشان کرد: این محموله‌های پروژه‌ای که به عنوان کالاهای سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از تخلیه و یا بارگیری و انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد مورد نظر انتقال می یابد.

«نگله» کلمه‌ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.