روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 48621
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 11 اسفند 1402 - 16:16 | | ارسال توسط :

برگزاری انتخابات حداکثری، جشن امروز مردم

امام جمعه کیش گفت: جشن اصلی امروز مردم، برگزاری انتخابات حداکثری است.
برگزاری انتخابات حداکثری، جشن امروز مردم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را مهم برشمرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

وی با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات، تاکید کرد: از همه رسانه‌ها به ویژه صداوسیما برای برنامه سازی‌های مناسب سپاسگزاریم.

امام جمعه کیش، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در عرصه‌های مختلف، پشتیبان نظام هستند.

وی پیام حضور مردم در انتخابات را پای بندی به نظام و دلسرد شدن دشمنان عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی از مردم ایران و کشور‌های دوست حمایت و برای بهبود شرایط کشور و منطقه تلاش می‌کند.

امام جمعه کیش با اشاره به دهه آخر ماه شعبان، گفت: باید از روز‌های باقی مانده این ماه بهره‌مند شویم و با تکریم و غبارروبی مساجد به استقبال ماه رمضان رفت.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز مساجد را پایگاه و سنگر اصلی اسلام و مسلمانان عنوان کرد که در واقع پایگاهی برای نقش آفرینی مردم در مشارکت‌های مختلف، پرورش استعداد‌های ناب و محل رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز به پانزدهم اسفند و روز درختکاری اشاره کرد و با تاکید بر اینکه کیش یک جزیره گردشگری است، گفت: توجه به طبیعت بسیار مهم است و باید برای حفظ محیط زیست مردم و مسئولان تلاش کنند و با تهیه پیوست زیست محیطی در اجرای برنامه ها، مخاطرات طبیعی را کاهش دهند.

وی به ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری و سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: با کمک به نیازمندان روحیه انفاق در جامعه اسلامی تقویت می‌شود.

امام جمعه کیش با تشریح ابعاد مختلف حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: این رژیم در حمله چندین ماه گذشته خود نتوانسته به هیچ یک از اهداف مدنظر دست پیدا کند و اکنون کار را به جایی رسانده که حمله به کاروان کمک‌های مردمی را در دستور کار قرار داده و زنان و بچه‌ها را قتل عام می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز مصداق بارز انفاق، احسان و نیکوکاری را کمک به مردم غزه دانست و آن را وظیفه مهم کشور‌های جهان به ویژه ملت‌های مسلمان برشمرد.

وی تاکید کرد: وعده نابودی اسرائیل به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با تشریح ویژگی‌های منتظران حضرت مهدی (عج) گفت: اعتقاد به وجود منجی یکی از ویژگی‌ها محبان اهل بیت (ع) است و منتظران با شناخت و درک عمیق زمینه ظهور را فراهم می‌کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.