روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 19851
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 04 مرداد 1400 - 14:16 | | ارسال توسط :

تکذیب قرنطینه کامل و اعمال محدودیت شغلی در جزیره کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش اعلام اعمال قرنطینه جزیره کیش از سوی مقام غیر مسئول در کیش را تکذیب کرد و گفت: تاکنون تصمیمی برای قرنطینه کردن جزیره و اعمال محدودیت شغلی در ستاد مقابله با کرونا کیش به تصویب نرسیده است.
تکذیب قرنطینه کامل و اعمال محدودیت شغلی در جزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا در گفتگوی اختصاصی با اشاره به انتشار فایل صوتی از سوی مقام غیر مسئول در فضای مجازی جزیره کیش مبنی بر قرنطینه کامل و اعمال محدودیت شغلی در جزیره کیش از روز چهارشنبه ، گفت: تا امروز تصمیمی مبنی بر قرنطینه کامل اعمال محدودیت شغلی انجام نشده است.

وی گفت: هر تصمیمی در ستاد کرونا مطرح و تایید عالی‌ترین مقام تصمیم گیرنده منطقه آزاد کیش خواهد رسید و پس از ابلاغ منتشر خواهد شد.

وی گفت: از ساکنان و گردشگران جزیره کیش درخواست داریم به شایعات منتشر شده توجه نکنند و هرگونه اطلاعیه و اخبار را از مرجع رسمی و رسانه‌های رسمی و روابط عمومی‌ها دریافت کنند.

دکتر رضانیا افزود: در شرایط کنونی انتشار این شایعات تنها باعث التهاب در جامعه خواهد شد.

وی گفت: جلسات مختلف در ستاد کرونا برگزار می‌شود و اگر به نقطه‌ای برسیم که برای حفظ سلامت عمومی جزیره و پیشگیری مانند گذشته اعلام می‌شود.

دکتر رضانیا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است و اگر این میزان مسئله به بیش از ۸۵ درصد نرسد شیوع گسترده بیماری کنترل نخواهد شد و ستاد مقابله با کرونا مجبور به اعمال محدودیت‌ها خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.