روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 29 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ - 26 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 15718
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1400 - 0:21 | | ارسال توسط :

ثبت ۱۱ هزار تخلف در طرح نوروزی پلیس کیش

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی تصادفات در جزیره کیش نسبت به سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز از نصب و راه اندازی ۴ دوربین ثبت میانگین سرعت در معابر کیش خبر داد.
ثبت ۱۱ هزار تخلف در طرح نوروزی پلیس کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ بهرام ایمانی نسب در گفتگوی خبری سیمای مرکز کیش، گفت:طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۶ اسفند سال گذشته با ۱۶ تیم و با ۱۰۰ درصد توان عملیاتی آغاز شد.
وی گفت: در همین مدت ۱۱ هزار تخلف ثبت و در این خصوص اعمال قانون شد که منجر به توقیف ۱۰۴ دستگاه خودرو و انتقال به پارکینگ شد.
سرهنگ ایمانی نسب گفت: بیشتر این تخلفات از سوی مسافران و گردشگران ثبت شده که خودرو را به شکل غیر مجاز از ساکنان  کرایه کردند.
وی با اشاره به همکاری بسیار مطلوب ساکنان با پلیس کیش در سال گذشته ، گفت: امسال حدود ۱۵۰ درصد در حوزه تخلفات امسال افزایش داشتیم.
رئیس پلیس کیش گفت: در حوزه تصادفات نیز ۲۵ درصد افزایش ثبت شده است و بیشتر در حوزه مسافران و گردشگران بوده است.

سرهنگ ایمانی نصب در خصوص نیازهای پلیس کیش، گفت: دوربین‌های ثبت تخلفات که با همکاری بسیار خوب سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات ۴ دوربین به منظور ثبت میانگین سرعت در معابر جزیره کیش نصب شود.
وی افزود: ۵ دستگاه دوربین پایش ترافیکی درحال حاضر فعالیت می‌کند و براساس برنامه ریزی ۴ دستگاه ثبت سرعت نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.