روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 26621
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 11 بهمن 1400 - 13:14 | | ارسال توسط :

استقبال اندک پزشکان از نسخه نویسی الکترونیکی در کیش

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی پزشکان از اول دی در کشور آغازشده است، اما اجرای این طرح درکیش به کندی پیش می‌رود.
استقبال اندک پزشکان از نسخه نویسی الکترونیکی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، طرح نسخه نویسی الکترونیکی در بیمارستان، کلینیک امام علی و تعداد انگشت شماری از مطب‌های خصوصی در کیش اجرا می‌شود و بیشتر پزشکان از اجرای این طرح خودداری می‌کنند.

پزشکان آماده نبودن برخی زیرساخت‌ها و سرعت پایین اینترنت، آموزش ناکافی در خصوص چگونگی کار با نرم افزار‌های این طرح از سوی سازمان‌های متولی، زمان بر بودن ثبت نسخه‌های بیماران در سامانه را از جمله دلایل مشارکت نکردن در این طرح عنوان کردند.

مسئول یکی از داروخانه‌های کیش با اشاره به اینکه سنگینی اجرای این طرح بر دوش متصدیان داروخانه‌ها قرار گرفته است گفت: پزشکان به دلیل زمان بر بودن مراحل ثبت نسخه‌ها در سامانه از این سامانه استفاده نمی‌کنند و ثبت نسخه توسط متصدیان داروخانه‌ها انجام می‌شود.

مدیردرمان تامین اجتماعی هرمزگان در خصوص مشکلات نسخه نویسی الکترونیکی در کیش گفت: با توجه به اینکه این کار بر بستر اینترنت انجام می‌شود، چنانچه مشکلاتی در این حوزه مطرح می‌شود باید در ابتدا عوامل منطقه‌ای از جمله سرعت اینترنت و در مرحله بعد وضعیت سامانه‌های سازمان تامین اجتماعی بررسی شود.

مریم امیری افزایش تولید نسخه الکترونیکی در برخی از ساعات شبانه روز و به روز رسانی سیستم‌ها را از دیگر دلایل کندی سامانه تامین اجتماعی برشمرد.

وی گفت: پزشکان و متصدیان داروخانه‌ها در زمان بروز مشکلات سامانه تامین اجتماعی می‌توانند با کارشناسان فناوری اطلاعات تامین اجتماعی هرمزگان با شماره تلفن ۰۹۳۹۸۷۸۵۵۵۷ تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.