روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11415
  پرینتخانه » اجتماعی, استان تاریخ انتشار : 03 دی 1399 - 17:25 | | ارسال توسط :
رئیس کل دادگستری هرمزگان خبرداد:

یک باند کارچاق کن در جزیره قشم شناسایی و دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام یک باند کارچاق کن در جزیره توسط حفاظت اطلاعات دادگستری استان خبر داد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، علی صالحی اعلام کرد: یک باند کارچاق کن و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی توسط حفاظت اطلاعات دادگستری استان هرمزگان شناسایی و منهدم شد.

وی اظهار داشت: اعضای این باند با ادعای اعمال نفوذ و توسل به مانور متقلبانه پس از اغفال تعدادی از مراجعان، مبادرت به دریافت مبلغی بالغ بر هشتصد میلیون تومان از آنها کرده بودند.

صالحی با اعلام این مطلب که پس از کار دقیق اطلاعاتی در این رابطه چهار نفر دستگیر شده اند اظهارداشت: از متهمان ۴۲ عدد سکه بهار آزادی کشف و ضبط شده است.

صالحی به مراجعین دستگاه قضایی و عموم مردم یادآور شد: با حفظ هوشیاری، فریب مدعیان دروغین نفوذ را نخورند و در صورت مواجهه با مواردی از این دست فوراً مراتب را به مقامات قضایی و حفاظت اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: افرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب رسانند با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند شد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.