روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42203
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 تیر 1402 - 17:45 | | ارسال توسط :
به ریاست معاون اول رئیس جمهور؛

جلسه بررسی طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضای کابینه سیزدهم برگزار شد.
جلسه بررسی طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های مربوط به سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر یکشنبه -۱۸ تیرماه – در ساختمان نهاد ریاست جمهوری و با حضور اکثریت اعضای کابینه برگزار شد تا آخرین وضعیت طرح های در دست اجرا توسط دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه که به همت معاونت اجرایی ریاست جمهوری برگزار شد، وزرای نفت، بهداشت، آموزش و پرورش، علوم، ورزش، نیرو، فرهنگ، تعاون و جهادکشاورزی به همراه معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

پیگیری آخرین وضعیت اجرای طرح‌های سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد دستور کار اصلی این نشست بود.

کهگیلویه و بویراحمد مقصد ششمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور است که به زودی انجام می شود.

به گفته «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور قرار است در این سفر طرح‌های مختلف بزرگ اقتصادی با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد که از جمله می توان به طرح پتروشیمی گچساران که ۱۹ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و دولت سیزدهم در دو سال اخیر توانست با تخصیص اعتبارات به‌موقع از زیر ۵۰ درصد اکنون آن را به مرحله بهره برداری برساند، اشاره کرد.

بهره برداری از اَبرپروژه‌ سد چمشیر پس از نزدیک به دو دهه و نیز جاده پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر پس از ۲۷ سال از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

نخستین سفر آیت الله رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد مهر ماه ۱۴۰۰ انجام شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.