روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4983
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 07 مرداد 1399 - 13:27 | | ارسال توسط :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

خانه کتاب در بندرعباس راه اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بوستان و خانه کتاب در بندرعباس راه اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بوستان و خانه کتاب در بندرعباس راه اندازی می‌شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،  رضا کمالی زرکانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان افزود: همچنین پیشنهاد نامگذاری یک خیابان و میدان در بندرعباس به نام کتاب نیز ارائه شده است.
وی بیان داشت: هم اکنون ۱۷۵ باشگاه های کتابخوانی و ۲۴ روستای دوستدار کتاب در هرمزگان داریم که نقش موثری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان داشته است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اظهارداشت:  ۶ شهر استان در سال گذشته به جشنواره دوستدار کتاب و ۲۰۰ اثر به جشنواره پویش کتاب راه یافت و هرمزگان جزء پنج استان پر فروش نمایشگاه‌های کتاب در کشور معرفی شد.
کمالی زرکانی یادآورشد: همچنین پارسال در جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی بندرعباس و بندرلنگه بعنوان فعال‌ترین دبیرخانه‌های کشور معرفی شدند.
وی اضافه کرد: اهدای بیش از ۲۰هزار جلد کتاب، چاپ ۱۴۸عنوان کتاب و خرید ۳۶۰ عنوان کتاب مولفان هرمزگان از دیگر برنامه‌های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در سال گذشته بوده که بین ۷۰ تا ۳۰۰ درصد در این زمینه نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است.
همچنین در پایان نشست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان که به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برپایی نخستین نماز جمعه در کشور برگزارشد، استاندار هرمزگان با اهدای لوح سپاسی تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس به واسطه همراهی بسیار خوب در مبارزه با ویروس کرونا و اتخاذ تدابیر صحیح و اصولی و دغدغه مندی نسبت به سلامت عموم مردم قدردانی کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.