روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 24985
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 29 آذر 1400 - 15:38 | | ارسال توسط :

دورهمی و تجمع عامل اصلی شیوع ویروس کرونا

مسئول کمیته واکسیناسیون کووید ۱۹ کیش با اشاره به ثبت سویه جدید ویروس کرونا در کشور گفت: دورهمی و تجمعات عامل اصلی شیوع ویروس کرونا است.
دورهمی و تجمع عامل اصلی شیوع ویروس کرونا

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر مریم ستاریان گفت: تا پایان روز گذشته ۵۵ هزار و ۷۲۰ دُز واکسن در نوبت اول و ۴۷ هزار و ۳۹۸ دُز واکسن در نوبت دوم در کیش تزریق شده است.

وی با اشاره به تزریق ۳۶۹ دُز واکسن در روز گذشته افزود: تاکنون سه هزار و ۳۷۱ دُز یادآور به مشمولان در جزیره کیش تزریق شده است.

دکتر ستاریان گفت: افراد ۴۰ سال به بالا پس از گذشتِ چهار ماه از تزریق دُز دوم، برای واکسیناسیون به تالار شهر مراجعه کنند.

وی از همشهریان و گردشگران خواست تا برای افزایش ضریب ایمنی جمعی استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در روند واکسیناسیون هم مشارکت جدی داشته باشند.

روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش نیز اعلام کرد:متقاضیان دریافت واکسن آسترازنکا، با توجه به اتمام موجودی این واکسن تا اطلاع ثانوی برای دریافت دز اول، دوم و سوم آسترازنکا به تالار شهر مراجعه نکنند.

مسئول کمیته واکسیناسیون کووید ۱۹ کیش اعلام کرد: آمار تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جزیره به ۱۰۶ هزار و ۴۸۹ دز رسید.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.