روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 3868
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 17 تیر 1399 - 11:36 | | ارسال توسط :
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش:

«رزمایش سلامت» با همت نیروهای بسیجی روز چهارشنبه ۱۸ تیر در سطح جزیره کیش برگزار خواهد شد .

رسانه‌ها نقش مهم و کلیدی در فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی بیماری کووید-19در جزیره کیش را دارند.
«رزمایش سلامت» با همت نیروهای بسیجی روز چهارشنبه ۱۸ تیر در سطح جزیره کیش برگزار خواهد شد .

رسانه‌ها نقش مهم و کلیدی در فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی بیماری کووید-۱۹در جزیره کیش را دارند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا در دنیا و کشور ما و مخصوصاً در جزیره کیش در حال گسترش است، «رزمایش سلامت» با همت نیروهای بسیجی روز چهارشنبه ۱۸ تیر در سطح جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی با بیان این نکته که هدف از برگزاری این رزمایش اقدامات فرهنگی و تبلیغی برای آگاهی بخشی عموم مردم جامعه است، این رزمایش را یک پویش مردمی خواند و افزود: این رزمایش طی دو هفته توسط هلال احمر کیش برنامه‌ریزی و عملیاتی خواهد شد که در مرحله نخست آن ارگان‌ها، دستگاه‌ها و سایر نهادها در زمینه تولید محتوا آنچه را که از نظر مالی و نیروی انسانی می‌توانند در اختیار هلال احمر قرار خواهند داد.

وی نقش سازمان منطقه آزاد کیش و  سایر دستگاه‌های اجرایی در جزیره کیش را در برگزاری این رزمایش مهم خواند و گفت: در برگزاری این رزمایش تمامی پروتکل‌های بهداشتی مصوب از سوی شورای سلامت کیش قابل اجرا بوده و نظارت و پیگیری صحیح بر آن صورت می‌گیرد.

خانزادی همچنین برنقش کلیدی رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی صحیح در خصوص کنترل بیماری کرونا در جزیره کیش تاکید کرد و افزود: نقش رسانه‌ها در مهار بیماری کرونا در جزیره کیش بسیار مهم بوده و می‌توانند با شفاف‌سازی و اطلاع رسانی دقیق در جهت آگاهی بخشی مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدامات ارزنده و مهمی را انجام دهند.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: کیش می‌تواند همانند چندماه گذشته به صورت برند کشوری در خصوص مهار و کنترل بیماری کرونا تبدیل شود اگر به شعار همیشگی خود یعنی « ما کرونا را شکست می‌دهیم » اعتقاد داشته و به آن عمل کنیم.

وی همچنین به نقش دانشگاه‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها منشاء و مبداء تمام تحولات در جامعه بوده و می‌توانند با تولید محتوا و فعالیت‌های فرهنگی نقش بسزایی در این زمینه ایفا کنند.

خانزادی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها قشر عظیمی خواند که می‌توانند با حضور خود در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کووید-۱۹ اقدامات موثری را انجام دهند.

لازم به ذکر است که جلسه ستاد مدیریت بحران با هدف مقابله با شیوع بیماری کووید-۱۹ با حضور معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران این سازمان و مسوولین دانشگاه‌های کیش برگزار شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.