روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24887
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 27 آذر 1400 - 13:19 | | ارسال توسط :

رییس‌جمهور: محدودیت‌ها نباید مشکلی در تردد ضروری مردم ایجاد کند

رییس‌جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به کنترل تردد از مرزهای کشور، گفت: صیانت از جان و سلامتی مردم ایجاب می‌کند که تردد افراد بویژه از کشورهای با احتمال سرایت بیشتر، با جدیت کنترل شود البته محدودیت‌ها نباید مشکلی برای تردد ضروری مردم ایجاد کند.
رییس‌جمهور: محدودیت‌ها نباید مشکلی در تردد ضروری مردم ایجاد کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات انجام شده در ماههای اخیر برای صیانت از جان مردم و افزایش ایمنی مقابل ویروس کرونا را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و با قدردانی از همه دست‌اندرکاران، گفت: بازگشایی هوشمند، تحرک و نشاط را به جامعه برگرداند اما برای صیانت از جان مردم لازم است همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و دستگاه‌های متولی مورد تاکید جدی باشد.

رییس‌جمهور با تاکید مجدد بر ضرورت توجه مضاعف به کنترل تردد از مرزهای کشور، گفت: صیانت از جان و سلامتی مردم ایجاب می‌کند که تردد افراد از مرزها به ویژه از کشورهایی که احتمال سرایت بیشتری وجود دارد، با دقت و جدیت کنترل شود. البته محدودیت‌هایی که در این زمینه اعمال می‌شود به گونه ای باشد که برای تردد ضروری مردم مشکلی ایجاد نکند.

آیت الله رییسی با تشکر از همراهی و اعتماد مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اضافه کرد: امروز مردم به‌خوبی اطلاع دارند که با رعایت اصول بهداشتی می‌توان از آسیب‌های بعدی شیوع بیماری کرونا جلوگیری کرد و در این راستا دولت کاملا به ارزش همراهی و همدلی مردم واقف است و تلاش‌های خود را برای صیانت از جان مردم همچنان با قوت ادامه خواهد داد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.