روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 11940
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 12 دی 1399 - 16:46 | | ارسال توسط :

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان منصوب شد

استاندار هرمزگان با صدور حکمی، علی رئوفی را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، فریدون همتی در این حکم خطاب به علی رئوفی آورده است: با استعانت از ایزد منان و با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان هرمزگان، موفق باشید.

با توجه به استعفای جناب آقای سعید ناجی به دلیل مسائل و مشکلات خانوادگی، از زحمات و تلاش‌های ایشان در دوران تصدی پست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی تقدیر و تشکر می نمایم.

شایان ذکر است؛ علی رئوفی پیش از این مشاور استاندار هرمزگان بود و سابقه تصدی مسئولیت معاونت های توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان را نیز در کارنامه دارد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.