روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 35953
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 آبان 1401 - 18:00 | | ارسال توسط :

سپاه کیش با ۴۵ برنامه به استقبال هفته بسیج رفت

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کیش گفت: به مناسبت هفته بسیج در سطح این جزیره با حضور و مشارکت پایگاه‌ها و اقشار مردم ۴۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.
سپاه کیش با ۴۵ برنامه به استقبال هفته بسیج رفت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از  ایرنا، سرهنگ مجید آسبان روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: این برنامه ها با محوریت مساجد تا شنبه هفته آینده با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برگزاری یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره‌های شاخص فوتبال کشور امروز در جزیره کیش آغازگر آنها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کیش اضافه کرد: مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در مزار شهدای گمنام،  دیدار با ائمه جمعه، راه اندازی پایگاه زیست عفیفانه، همایش مادران فاطمی، مسابقات ورزشی و قرآنی، سرکشی از پایگاه‌های بسیج، برپایی بازارچه در محلات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سرهنگ آسبان افزود: کارگاه مشاوره و دیدار با خانواده شهدا، کلاس‌های روشنگری با موضوع سواد رسانه‌ای، همایش مادران و تربیت مهدوی و توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی از دیگر برنامه های این هفته در کیش است.

پنجم آذر سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۹ آن را تصویب کرد و به همین مناسبت اول تا هفتم آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.