روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 11650
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 07 دی 1399 - 17:51 | | ارسال توسط :

شمار مسموم شدگان الکلی در قشم به ۱۰ نفر رسید

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسموم شدگان مشروب الکلی دست ساز در قشم از هفت نفر به ۱۰نفر افزایش یافته است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر،فاطمه نوروزیان  در تشریح آخرین وضعیت مسمومان الکلی در جزیره قشم بیان داشت: ششم دی ماه هفت نفر با مسمومیت الکلی در بیمارستان جزیره قشم تحت درمان قرار گرفتند. از صبح امروز هفت دی ماه هم ۳ نفر دیگر با مسمومیت الکلی در بیمارستان قشم بستری شدند و تعداد بیماران مسمومیت به مصرف مشروبات الکلی دست ساز به ۱۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه حال یک نفر از این افراد وخیم است و با سطح هوشیاری سه در کما به سر می برد خاطرنشان کرد: سن این افراد را بین ۱۷ تا ۵۴ سال اعلام کرد که همگی با علائم تاری دید، سرگیجه، تهوع و استفراغ و تنگی نفس شدید به بیمارستان مراجعه کرده اند.

نوروزیان با اشاره به اهمیت درمان به موقع مسموم شدگان الکلی از مردم خواست در صورت روبرو شدن با این علائم در خود یا اطرافیانشان، سریع و بدون نگرانی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.