روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 40291
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1402 - 17:42 | | ارسال توسط :

عین‌اللهی: روتاویروس جای نگرانی ندارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه آمار کرونا در کشور کاهشی شده است، گفت: فعلا کمیته واکسن وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون کودکان در برابر روتاویروس مصوبه ای نداشته و جای نگرانی وجود ندارد.
عین‌اللهی: روتاویروس جای نگرانی ندارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،بهرام عین‌اللهی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه گفته می شود کودکان باید واکسن روتاویروس را تزریق کنند، اظهار داشت: فعلا کمیته واکسن وزارت بهداشت چنین چیزی را مصوب نکرده است و جای نگرانی برای این ویروس‌ها وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال ایرنا درباره شیوع بیماری تب کریمه کنگو با توجه به آغاز فصل گرما یادآورشد: بیماری‌ها به ۲ دسته آندمیک و پاندمیک تقسیم می‌شود و هیچ کدام از این ویروس‌ها پاندمیک نیست و موضعی محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، روتاویروس یک نوع بیماری عفونی است که بیشتر در نوزادان و کودکان دیده می شود؛ استفراغ و اسهال ناشی از ویروس که بیشتر در نوزادان و کودکان دیده می‌شود، ممکن است بین سه تا هشت روز طول بکشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.