روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 45182
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 23 مهر 1402 - 16:07 | | ارسال توسط :

فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان: آماده تمام احتمال‌ها و گزینه‌های نظامی هستیم

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تأکید کرد که مقاومت برای تمام احتمالات آماده است و هیچ اطلاعاتی به دشمن درباره طرح‌های خود نمی‌دهد.
فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان: آماده تمام احتمال‌ها و گزینه‌های نظامی هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،حسن فضل‌الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مصاحبه با المیادین گفت: مقاومت طرح و برنامه‌هایی را در تمام ابعاد دارد و هرگز هیچ اطلاعاتی به دشمن درباره طرح‌های خود نمی‌دهد. معادله‌ای که مقاومت آن را تثبیت کرد این است که هر تجاوزی با پاسخی روبرو خواهد شد. مقاومت و فرماندهی آن درباره چگونگی اجرای این معادله در میدان تصمیم می‌گیرند.

وی گفت: هدف قرار دادن شهروندان بدون پاسخ باقی نخواهد ماند. حق طبیعی ماست که از سرزمینمان دفاع کنیم. رژیم اشغالگر منطقه را به طور کامل وارد جنگی کرد که محور آن غزه است. مقاومت آمادگی بالایی دارد و آماده تمام احتمال‌ها و گزینه‌های نظامی است. همه از حوادث غزه ناراحت و از دستاوردهای مقاومت خوشحال هستند. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک جنایت بزرگ است. اعتماد به مقاومت فلسطین بسیار زیاد است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.