روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 48653
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1402 - 14:01 | | ارسال توسط :

قالیباف: پیام حضور مردم در انتخابات حمایت از انقلاب اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند، وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند.
قالیباف: پیام حضور مردم در انتخابات حمایت از انقلاب اسلامی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز و مسئولیت پذیر ایران اسلامی خاضعانه تشکر کنم که با مشارکت گسترده خود در انتخابات، باعث حفظ  قدرت بازدارندگی کشور عزیزمان ایران در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان  شدند.

ارزش این حضور آن هنگام روشن می شود که توجه کنیم این مشارکت در عین فشارهای اقتصادی و انواع شیوه‌های جنگ شناختی دشمن برای کاهش مشارکت  بوده است.

مردم عزیز ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند،  وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند. وظیفه ما مسئولان در برابر این وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری بیشتر برای حل مشکلات مردم است. »

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.